Ποιος είμαι και τι κάνω

Cyprus
Με πετονιά το mouse
ψαρεύω στον ιστό,
τα πιο όμορφα πιάνω
μέχρι να κουραστώ.
Στο κόσμο να τα δείξω
να προβληματιστεί,
να κλάψει, να γελάσει
...και ας μην με ευχαριστεί!

Λετς γκόου!

Αν προσπαθήσω να βάλω σε κατηγορίες τα κυπριακά μπλογκς νομίζω θα δυσκολευτώ. Τα παρακολουθώ εδώ και αρκετό καιρό. Ταυτόχρονα παρακολουθώ και ένα σωρό άλλους δικτυότοπους του εξωτερικού.

Ε λοιπόν αποφάσισα να φτιάξω και γω το δίκο μου μπλογκ. Θα μαζεύω διάφορα παράξενα, ασυνήθιστα, σοβαρά, αστεία και ότι άλλο ενδιαφέρον πιστεύω ότι δεν φτάνει άλλως πως στον Κύπριο αναγνώστη του ιστού, και θα σας το μεταφέρω. Ενίοτε, και όποτε μου έρχεται επιφοίτηση θα γράφω και κανένα κειμενάκι.

Έχω την εντύπωση ότι αν υπήρχαν κατηγορίες στα μπλογκς, το δικό μου θα ήταν στο τουρλού τουρλου. Σιγά σιγά θα το μεγαλώσω και θα σας προσφέρω πάρα πολλούς λόγους για να με επισκέπτεστε.






Μετρητής κεφαλών
View my stats